Magsjuk

Jahopp. Har legat hemma sedan i måndags och tyckt synd om mig själv. Har halsat cola (cola sägs ju hjälpa, men kanske inte när man dricker 2 liter....hehe), och kollat kläder. Och köpt kläder. Lite för mycket kläder. Ååå, jag vill ha vår nu! Går runt i mina Converse i snön, lite för att jag inte orkar lägga pengar på ett par vinterskor, men också för att göra lite uppror. Inte för jag vet vem som skulle bli upprörd men ändå. Skulle alla gå i Converse skulle det inte kännas som vinter! TA PÅ ER CONVERSE!!! så kan vi förfrysa tårna tillsammans

Menmen, här var lite sött jag hittade (och råkade klicka hem)

      


     

Båda klänningarna är från Nelly


Men tyvärr kanske jag ska skicka  tillbaka den rosa. Kom på att jag hade en precis likadan hemma (fast i grå), och min pojkvän tyckte det var löjligt att ha fler av samma. Meeeen det är väl skitbra om man inte hittar den andra! En gång köpte jag faktiskt en tröja på rea, och kom sedan hem och hittade en likadan i min garderob. Den som spar han har! Hähä

Nu ska jag dricka mer cola och hoppas att jag inte spyr upp den. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0